Page 189 - sosyal-haklar-ve-alanlar
P. 189
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO :2014/4724
KARAR TARİHİ :01/04/2015
KISMEN TAVSİYE KISMEN RET KARARI
ŞİKAYETÇİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : 1 TTNET AŞ Genel Müdürlü-
ğü/Re’sen)
2 Bilgi Teknolojileri ve İletişim
Kurumu (BTK)(Re’sen)
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayetçi, TTNET AŞ tarafın-
dan İnternet hattının kulla-
nılmadığı dönemlere ait borç
çıkarılması ve bu borcun icra
yoluyla tahsil edilmesi sonucu
oluşan mağduriyetinin gideril-
mesini talep etmektedir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 30/10/2014
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza elektronik posta yoluyla gön-
derilen ve 31/10/2014 tarih ve 10075 sayı ile kayıt altına alınan, ger-
çek kişiler için şikayet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet
başvurusunun karara bağlanması için 28/03/2013 tarihli ve 28601
mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kuru-
mu Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yö-
netmeliğin 41/1a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci mad-
desinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine
ve araştırmasına geçilmiş, 2014/4724 şikayet numaralı dosya Kısmen
Tavsiye Kısmen Ret önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
188 KAMU DENETÇILIĞI KURUMU