Page 186 - ekonomi-maliye-ve-vergi-1
P. 186
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 04.2013.1234
KARAR NO : 2013/108
TAVSİYE KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE VE ADRESİ : ... Bankası A.Ş. Genel Müdür-
lüğü
ŞİKAYETİN KONUSU : 48 ay vadeli tüketici kredi-
si ile ilgili olarak tahsil edilen
komisyon bedelinin ve hayat
sigortası bedelinin tarafına ia-
desi talep edilmektedir
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 05.07.2013
KARAR TARİHİ : 23.12.2013
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza elektronik ortamda 05.07.2013
tarih ve ... sayı ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler için şikayet başvu-
ru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlan-
ması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede
yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına
İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi ve
İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e)
bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
04.2013.1234 şikayet no ve 04.2013.1424 karar nolu kısmen tavsiye
kısmen karar verilmesine yer olmadığına önerisiyle Kamu Başdenetçi-
sine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikayetin inceleme ve araştır-
masına engel bir eksikliğin bulunmadığı tespit edilmiştir.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 181