Page 214 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 214

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2014/533
             KARAR TARİHİ                         : 17/10/2014
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : ... Bankası Genel Müdürlüğü
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    :  İstifa  sonrası  şikayetçiden
                                                  eğitim masrafları  talep edil-
                                                  mesinin hukuka aykırı olduğu
                                                  iddiasına ilişkindir.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 6/2/2014


               I. USÛL
               A. Şikayet Başvuru Süreci

               1)Şikayet başvurusu, Kurumumuza posta yolu ile gönderilen ve
            6/2/2014 tarih ve ... sayı ile kayıt altınan,gerçek kişiler için şikayet
            başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara
            bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Ga-
            zetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulan-
            masına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1 a maddesi
            ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e)
            bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
            2014/533 şikayet no 2014/6838 karar no.lu Ret önerisiyle Kamu Baş-
            denetçisine sunulmuştur.
               B. Ön İnceleme Süreci
               2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikayet konusunun kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu ta-
            şıdığı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikayetin süresinde yapıl-
            dığı ve diğer ön inceleme konularında da bir eksiklik bulunmadığı, bu
            nedenle şikayetin incelenmesine ve araştırılmasına engel bir durumun
            bulunmadığı tespit edilmiştir.



                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  207
   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219