Page 214 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 214
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2014/533
KARAR TARİHİ : 17/10/2014
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : ... Bankası Genel Müdürlüğü
ŞİKAYETİN KONUSU : İstifa sonrası şikayetçiden
eğitim masrafları talep edil-
mesinin hukuka aykırı olduğu
iddiasına ilişkindir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 6/2/2014
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1)Şikayet başvurusu, Kurumumuza posta yolu ile gönderilen ve
6/2/2014 tarih ve ... sayı ile kayıt altınan,gerçek kişiler için şikayet
başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara
bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Ga-
zetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulan-
masına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1 a maddesi
ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e)
bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
2014/533 şikayet no 2014/6838 karar no.lu Ret önerisiyle Kamu Baş-
denetçisine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikayet konusunun kurumu-
muzun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu ta-
şıdığı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikayetin süresinde yapıl-
dığı ve diğer ön inceleme konularında da bir eksiklik bulunmadığı, bu
nedenle şikayetin incelenmesine ve araştırılmasına engel bir durumun
bulunmadığı tespit edilmiştir.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 207