Page 288 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 288

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2014/1762
             KARAR TARİHİ                         : 02/10/2014
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 :  1 - ... Bankası Anonim Şirketi
                                                  Genel Müdürlüğü

                                                    2-   Bankacılık Düzenleme ve
                                                  Denetleme Kurumu (Re’sen ) /
                                                  ANKARA
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    :  Şikayetçi,  çalıştığı  bankadan
                                                  istifa etmesi sebebiyle ken-
                                                  disinden talep edilen eğitim
                                                  masrafının tarafına iadesini
                                                  talep etmektedir.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 20/04/2014


               I.USÛL
               A.Şikâyet Başvuru Süreci

               1. Şikâyet başvurusunun, e- başvuru yoluyla 20/04/2014 tarihinde
            yapıldığı anlaşılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlanması için
            28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayım-
            lanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin
            Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1 a maddesi ve İmza Yet-
            kileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uya-
            rınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 2014/1762
            şikayet no.lu Ret önerisiyle Kamu Başdenetçisine sunulmuştur.
               B. Ön İnceleme Süreci
               2. Yapılan ön inceleme neticesinde şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu




                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  281
   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293