Page 288 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 288
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2014/1762
KARAR TARİHİ : 02/10/2014
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : 1 - ... Bankası Anonim Şirketi
Genel Müdürlüğü
2- Bankacılık Düzenleme ve
Denetleme Kurumu (Re’sen ) /
ANKARA
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayetçi, çalıştığı bankadan
istifa etmesi sebebiyle ken-
disinden talep edilen eğitim
masrafının tarafına iadesini
talep etmektedir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 20/04/2014
I.USÛL
A.Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusunun, e- başvuru yoluyla 20/04/2014 tarihinde
yapıldığı anlaşılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlanması için
28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayım-
lanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin
Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1 a maddesi ve İmza Yet-
kileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uya-
rınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 2014/1762
şikayet no.lu Ret önerisiyle Kamu Başdenetçisine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2. Yapılan ön inceleme neticesinde şikâyet konusunun Kurumu-
muzun görev alanına girdiği, şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 281