Page 66 - kamu-personel-rejimi-3
P. 66
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2015/3536
KARAR TARİHİ : 17/12/2015
RET KARARI
ŞİKAYETÇİ
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : 1-Türkiye Halk Sağlığı Kuru-
mu
2-Malatya Halk Sağlığı Mü-
dürlüğü (Resen)
ŞİKAYETİN KONUSU :Şikayet, yıllık ve mazeret izni
süresi boyunca ek ödeme ve-
rilmemesi yönündeki idarenin
işleminin iptali talebi hakkın-
dadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 22/06/2015
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikayet başvurusu, şikayetçi ...’ın 22/06/2015 tarih ve 7429 sayı
ile kayıt altına alınan şikayet dilekçesi ile yapılmıştır. Şikayet başvu-
rusunun karara bağlanabilmesi için 28/03/2013 tarih ve 28601 mü-
kerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu
Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönet-
meliğin 41 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkile-
ri Yönergesi’nin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca
şikayetin incelenmesi ve araştırmasına geçilmiş, 09/12/2015 tarihli
“Ret Kararı” önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2.Şikayet başvurusunun ön incelemesinde; şikayetçinin
04/02/2015 tarihli ilk şikâyet başvurusunun diğer şartları taşıdığı
ancak idari başvuru yollarının tüketilmemiş olduğu görüldüğünden
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 61