Page 87 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 87
A.3Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve Ulaşılabilirliği
Amaç
Artırmak
H.3.5 Medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik
Hedef
tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
Medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve
Performans Hedefi iletişim stratejisi geliştirilecektir.
Hedefin Hedefin
2018 2018 Gerçekleşme
Performans Göstergeleri Ulaşılma
Hedef Gerçekleşme Oranı Durumu
%
Gerçekleştirilen tanıtım faaliyeti
1 2 75 %1500 Başarılı
sayısı
KDK ile ilgili yazılı basında yapılan
2 1300 1895 %145,77 Başarılı
haber sayısı
KDK ile ilgili görsel basında yapılan
3 300 20195 %6731 Başarılı
haber sayısı
KDK sosyal medya hesaplarındaki
4 25000 28303 %113,21 Başarılı
takip eden sayısı
Hedef gerçekleştirilmiş olup, medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve
iletişim stratejisinin geliştirilmesi kapsamında; ; 21 Şubat 2018 tarihinde Ankara’da
bulunan yabancı basın kuruluşlarıyla, 31 Ocak 2018 tarihinde Ankara’dan Türkiye’ye yayın
yapan radyoların temsilcileriyle bir araya gelinmiş, 19 Ocak 2018 tarihinde ise Başdenetçi
Değerlendirme Kurumca gerçekleştirilen çalıştay ve tanıtım toplantıda basın davet edilmiş ayrıca,
Şeref Malkoç ve beraberindeki büyükelçilerle Trabzon’da basın toplantısı yapılmıştır.
Ombudsman Halkla Buluşuyor" temalı bölgesel toplantılar ve il çalışma ziyaretleri
kapsamında gidilen 11 il ve 1 ilçede ulusal ve yerel basının temsilcileri ile sabah
kahvaltısında bir araya gelinmiş, 12 ulusal /yerel TV ve radyo kanalında canlı yayın konuğu
olunmuş, 29 kez gazete, TV ve ajanslara özel röportajlar verilmiş olup, toplamda 75 tanıtım
faaliyeti yapılmış, bu sayede 2018 yılında yazılı ve görsel medyada 22 binin üzerinde haber
yer almıştır. Hedefe ilişkin performans göstergelerinin çok üzerinde bir başarı
yakalanmıştır.
86