Page 302 - kamu-personel-rejimi-3
P. 302
Şirketin pozisyonları; genel müdür, genel müdür yardımcısı, teftiş
kurulu başkanı, hukuk müşaviri, direktör, baş müfettiş, müfettiş, il
müdürü, kıdemli uzman, kıdemli mesleki uzman, uzman, mesleki uz-
man, uzman yardımcısı, kıdemli teknik destek personeli, teknik des-
tek personeli, destek personeli, büro personeli ve araştırmacı kadro
olarak adlandırılan pozisyonlardan oluşur ve personel bu pozisyonlar
dahilinde istihdam edilir.
11.2 “Pozisyonların Tanımları” başlığı altında yer alan 9
uncu maddesi,… Kıdemli Uzman: Şirket içinde iş ve kurum tecrübe-
sini edinmiş uzmanlar ile şirket dışından yapılacak alımlarda şirket içi
kıdemli uzmanlarla aynı niteliklere haiz kişilerin uzmanlık fonksiyon-
larına ek olarak yöneticilerine yönetsel fonksiyonlarda yardım etme ve
vekalet sorumluluğunu taşıyan personelin oluşturduğu pozisyondur…
Direktör: Şirketin yönetim kademesinin sorumluluğunu taşıyan
ve birim yönetimi fonksiyonlarını icra eden, Genel Müdür Yardımcı-
larına ve/veya Genel Müdür’e karşı sorumluluk taşıyan ve Şirketi bu
Yönergede belirtilen hükümler çerçevesinde temsil eden, gerektiğinde
kendi konularıyla ilgili olarak İl Müdürlerine talimat verebilen, kont-
rol ve denetim yapabilen pozisyondur…
11.3.“Kariyer Planlaması” başlığı altında yer alan 53 üncü
maddesi, Kariyer Planlaması, şirkette çalışanların iş hayatını planla-
masını amaçlar ve çalışanların mevcutta bulunduğu konumun (pozis-
yonun) farkında olmasını ve terfi edebileceği sonraki pozisyonlar için
gereken performans ve yeterliliğini kazanmak, birimsel performansa
katma değer sağlamak için kendilerini şekillendirmesini hedefler. Ka-
riyer planı, terfi ve yedekleme uygulamaları Usul Esas Hazırlama ve
Düzenleme Kurulu tarafından hazırlanan ve Genel Müdür’ün onayı ile
yürürlüğe giren Kariyer Planı, Terfi, Yedekleme ve Atamalara İlişkin
Usul ve Esaslarına uygun olarak yürütülür.
Şirketin kariyer planı kapsamı Direktörlük seviyesine kadardır. Di-
rektörlük seviyesi, bu planlamada terfi edilecek en üst pozisyondur.
Genel Müdür Yardımcıları, Teftiş Kurulu Başkanı, Hukuk Müşaviri ve
Direktörlerin ataması Yönetim Kurulu tarafından diğer personellerin
ataması ise Kariyer Planı, Terfi, Yedekleme ve Atamalara İlişkin Usul
ve Esaslarına göre Genel Müdür tarafından yapılır…
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 297